Skip to content

WsteczDo góry



Sprzęgła ROTEX

>>Przejdź do kategorii SPRZĘGŁA.<<

ROTEX STANDARD 001 – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Wykonania z aluminium (wybierz rozmiar: 14, 19, 24, 28).
Wykonania z żeliwa szarego (wybierz rozmiar: 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90).
Wykonania z żeliwa sferoidalnego (wybierz rozmiar: 100, 110, 125, 140, 160, 180).
Wykonania z proszków spiekanych (wybierz rozmiar: 14, 19).
Wykonania ze stali węglowej (wybierz rozmiar: 19, 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90).

ROTEX Standard
– skrętnie elastyczne, bezobsługowe
– łatwe w montażu
– piasty montowane wzdłuż osi
– kompensacja odchyłek: kątowej, promieniowej i poosiowej
– otwory gotowe wg ISO
– dostępne w wykonaniu nierdzewnym

ROTEX AFN – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX AFN (wybierz rozmiar: 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90).

ROTEX AFN
– zastosowanie do ciężkich urządzeń
– bezobsługowe, łatwe w montażu
– promieniowy montaż strony napędzającej
– kompensacja odchyłek: kątowej, promieniowej i poosiowej
– otwory gotowe wg ISO

ROTEX A-H – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX A-H (wybierz rozmiar: 19, 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90, 100, 110, 125).

ROTEX A-H
– montaż oraz demontaż przy użyciu 4 śrub
– łatwa wymiana łącznika
– możliwe kombinacje piast z rowkiem wpustowym i piast bez rowka
– montowane promieniowo
– otwory gotowe wg ISO (tolerancja H7)

ROTEX BFN – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX BFN (wybierz rozmiar: 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90).

ROTEX BFN
– wykonanie z pojedynczym kołnierzem typu BFN
– w szczególności do ciężkich urządzeń
– rozłączenie sprzęganych maszyn przez wykręcenie śrub montażowych sprzęgła
– materiał: część 4N – stal, część 3Na – GGG-40

ROTEX CF – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX CF (wybierz rozmiar: 19, 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90).

ROTEX CF
– wykonanie kołnierzowe do ciężkich maszyn
– połączenie = kołnierz – wał
– materiał: część 3b: GJS
– dla małych odległości montażowych

ROTEX CFN – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX CFN (wybierz rozmiar: 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90).

ROTEX CFN
– wykonanie kołnierzowe do ciężkich maszyn
– połączenie = kołnierz – wał
– dla małych średnic zewnętrznych
– dla małych odległości montażowych
– materiał: część 3b: GJS
– otwory gotowe wg ISO

ROTEX DF – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX DF (wybierz rozmiar: 19, 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90).

ROTEX DF
– wykonanie z podwójnym kołnierzem do ciężkich maszyn
– montaż sprzęgła oraz wymiana łącznika elastycznego bez rozsuwania maszyn
– dla małych odległości między wałami
– materiał: część 3b: GJS

ROTEX DFN – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX DFN (wybierz rozmiar: 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90).

ROTEX DFN
– wykonanie z podwójnym kołnierzem do ciężkich maszyn
– montaż sprzęgła oraz wymiana łącznika elastycznego bez potrzeby rozsuwania maszyn
– dla bardzo małych odległości między wałami
– dla małych średnic zewnętrznych
– otwory gotowe wg ISO
– materiał: część 3b: GJS

ROTEX DKM – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX DKM (wybierz rozmiar: 19, 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90).

ROTEX DKM
– dwa łączniki z elementem środkowym
– stosowane przy większych odchyłkach wałów
– kompensacja większych odchyłek kątowych
– lepsze właściwości tłumiące przez zastosowanie dwóch łączników
– certyfikat przeciwwybuchowości

ROTEX ZS-DKM-H – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX ZS-DKM-H (wybierz rozmiar: 24 L=100, 24 L=140, 28 L=100, 28 L=140, 38 L=100, 38 L=140, 38 L=180, 42 L=100, 42 L=140, 42 L=180, 48 L=100, 48 L=140, 48 L=180, 55 L=100, 55 L=140, 55 L=180, 55 L=200, 65 L=140, 65 L=180, 65 L=200, 75 L=140).

ROTEX ZS-DKM-H
– elementy pośrednie (6x) do długości 250 mm, dostępne w krótkim czasie z magazynu w Niemczech
– montaż / demontaż przy użyciu tylko 4 śrub
– lepsze możliwości kompensacji odchyłek, dzięki dwukardanowej budowie
– pozostaje skrętnie symetryczne w przypadku wystąpienia odchyłek
– dobre właściwości tłumiące

ROTEX ZR – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX ZR (wybierz rozmiar: 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75).

ROTEX ZR
– do połączenia wałów przy znacznych odległościach między nimi
– kompensacja większych odchyłek promieniowych
– lepsze właściwości tłumiące przez zastosowanie dwóch łączników
– z łącznikami typu GS – wał pośredniczący łożyskowany

ROTEX ZWN – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX ZWN (wybierz rozmiar: 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 90).

ROTEX ZWN
– do połączenia wałów przy znacznych odległościach między nimi
– rozwiązanie dwukardanowe umożliwia kompensację dużych odchyłek promieniowych
– dwukrotnie wyższy kąt skręcenia
– wał pośredni centrowany za pomocą wahliwego łożyska ślizgowego

ROTEX SD – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Wykonanie ROTEX SD (wybierz rozmiar: 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90, 100, 110, 125).
Wykonanie ROTEX SD z pierścieniem ślizgowym (wybierz rozmiar: 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90, 100, 110).

ROTEX SD
– sprzęgło przełączalne w czasie postoju
– do zastosowania w urządzeniach mechanicznych
– łatwe załączanie lub rozłączanie napędu w czasie postoju

ROTEX BTAN – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX BTAN (wybierz rozmiar: 38, 42, 48, 55, 65, 75).

ROTEX BTAN
– sprzęgło BTAN z bębnem hamulcowym do montażu w hamulcu dwuszczękowym wg DIN 15431/15435
– każdy typ sprzęgła można łączyć z rożnymi wielkościami bębna lub tarczy hamulcowej
– maksymalny moment hamowania nie może być większy niż maks. moment przenoszony przez sprzęgło
– możliwe modyfikacje wg życzeń klienta

ROTEX SBAN – INFORMACJE TECHNICZNE

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Sprzęgła ROTEX SBAN (wybierz rozmiar: 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90).

ROTEX SBAN
– sprzęgło z tarczą dla hamulca tarczowego
– każdy typ sprzęgła można łączyć z rożnymi wielkościami bębna lub tarczy hamulcowej
– bęben lub tarczę hamulcową należy osadzić na tym końcu wału, na który działa większy moment bezwładności
– maksymalny moment hamowania nie może być większy niż maks. moment przenoszony przez sprzęgło
– możliwe modyfikacje wg życzeń klienta

 

WsteczDo góry

ul. Krakowska 180, 52-015 Wrocław

Nasi handlowcy obsługują miasta Opole, Legnica, Leszno, Wałbrzych, Gostyń, Namysłów, Kluczbork, Krotoszyn, Brzeg, Polkowice, Nysa, Lubin i inne.

 


Tagi:

Dołącz do nas

Katalog produktów

katalog-sped-wroclaw