Łączniki pompa-silnik (aluminium) – łącznik zapewnia współosiowość wałów silnika i pompy – wykonanie z aluminium: niewielka masa przy odpowiedniej wytrzymałości – możliwy montaż poziomy z podstawami kołnierzowymi – możliwość wykonania otworu wentylacyjnego i odprowadzającego olej – dostawa w krótkim terminie do większości typów pomp |
Łączniki pompa-silnik (żeliwo szare) – łącznik zapewnia współosiowość wałów silnika i pompy – wykonanie z żeliwa szarego: wyższa odporność w porównaniu do aluminium – zastosowanie w górnictwie i na morzu – dobre własności tłumiące dzięki relatywnie dużej masie – możliwy montaż poziomy z podstawami kołnierzowymi – możliwość wykonania otworu wentylacyjnego i odprowadzającego olej Typ PSG (dodatkowe informacje): – typ PSG specjalnie do serwonapędów o kwadratowym kołnierzu |
Łączniki pompa-silnik (poliamid) – łącznik zapewnia współosiowość wałów silnika i pompy – typ KPT: łączniki ze specjalnego poliamidu, przyłącze od strony pompy z aluminium – stabilne wymiary w wyższych temperaturach i wilgotności – odporność porównywalna z wykonaniami z aluminium – niższa cena niż wykonań z pierścieniem tłumiącym – możliwy montaż poziomy z podstawami kołnierzowymi – możliwość wykonania otworu wentylacyjnego i odprowadzającego olej |
Podstawy PTFS – wzmocniona konstrukcja, np. do zastosowań mobilnych – odpowiednie do silników w rozmiarach od 100L do 315L – materiał: do rozmiaru PTFS450 wykonanie z aluminium, od rozmiaru PTFS550 wykonanie z żeliwa sferoidalnego – krótkie terminy dostaw dla większości typów |
Podstawy PTFL – lekka, wytrzymała konstrukcja dla zastosowań stacjonarnych – odpowiednie do silników w rozmiarach do 160L – wykonanie z aluminium: niewielka masa przy odpowiedniej wytrzymałości – krótkie terminy dostaw dla większości typów |
Kołnierze ZO – możliwy montaż i demontaż kompletnie zmontowanego zespołu poza lacznikiem – ułatwienie czyszczenia i serwisu – przewody ciśnieniowe prowadzone przez kołnierz – materiał: aluminium – odpowiednie dla łączników do rozmiaru P 350 – uszczelki DP oraz DZ wykonane z perbunanu (NBR) – uszczelki DP zakłada się pomiędzy łącznik pompy, a pokrywę zbiornika, ale też między łącznik pompy i kołnierz mocujący ZO – uszczelki DZ stosuje się pomiędzy kołnierzem mocującym ZO, a pokrywą zbiornika |
Nasi handlowcy obsługują miasta Opole, Legnica, Leszno, Wałbrzych, Gostyń, Namysłów, Kluczbork, Krotoszyn, Brzeg, Polkowice, Nysa, Lubin i inne.