Poznaj marki Grupy Sped

    Hurtownia techniczna      

Łączniki

[spoiler title=”Łączniki pompa-silnik (aluminium)                                                            ZOBACZ WIĘCEJ” open=”0″ style=”2″][/spoiler]
Łączniki pompa-silnik (aluminium)
– łącznik zapewnia współosiowość wałów silnika i pompy
– wykonanie z aluminium: niewielka masa przy odpowiedniej wytrzymałości
– możliwy montaż poziomy z podstawami kołnierzowymi
– możliwość wykonania otworu wentylacyjnego i odprowadzającego olej
– dostawa w krótkim terminie do większości typów pomp
[spoiler title=”Łączniki pompa-silnik (żeliwo szare)                                                        ZOBACZ WIĘCEJ” open=”0″ style=”2″][/spoiler]
Łączniki pompa-silnik (żeliwo szare)
– łącznik zapewnia współosiowość wałów silnika i pompy
– wykonanie z żeliwa szarego: wyższa odporność w porównaniu do aluminium
– zastosowanie w górnictwie i na morzu
– dobre własności tłumiące dzięki relatywnie dużej masie
– możliwy montaż poziomy z podstawami kołnierzowymi
– możliwość wykonania otworu wentylacyjnego i odprowadzającego olej

Typ PSG (dodatkowe informacje):

– typ PSG specjalnie do serwonapędów o kwadratowym kołnierzu
– przenosi duże obciążenia

[spoiler title=”Łączniki pompa-silnik (poliamid)                                                               ZOBACZ WIĘCEJ” open=”0″ style=”2″][/spoiler]
Łączniki pompa-silnik (poliamid)
– łącznik zapewnia współosiowość wałów silnika i pompy
– typ KPT: łączniki ze specjalnego poliamidu, przyłącze od strony pompy z aluminium
– stabilne wymiary w wyższych temperaturach i wilgotności
– odporność porównywalna z wykonaniami z aluminium
– niższa cena niż wykonań z pierścieniem tłumiącym
– możliwy montaż poziomy z podstawami kołnierzowymi
– możliwość wykonania otworu wentylacyjnego i odprowadzającego olej
[spoiler title=”Podstawy PTFS – INFORMACJE TECHNICZNE                                          ZOBACZ WIĘCEJ” open=”0″ style=”2″][/spoiler]
Podstawy PTFS
– wzmocniona konstrukcja, np. do zastosowań mobilnych
– odpowiednie do silników w rozmiarach od 100L do 315L
– materiał: do rozmiaru PTFS450 wykonanie z aluminium, od rozmiaru PTFS550 wykonanie z żeliwa sferoidalnego
– krótkie terminy dostaw dla większości typów
[spoiler title=”Podstawy PTFL – INFORMACJE TECHNICZNE                                          ZOBACZ WIĘCEJ” open=”0″ style=”2″][/spoiler]
Podstawy PTFL
– lekka, wytrzymała konstrukcja dla zastosowań stacjonarnych
– odpowiednie do silników w rozmiarach do 160L
– wykonanie z aluminium: niewielka masa przy odpowiedniej wytrzymałości
– krótkie terminy dostaw dla większości typów
[spoiler title=”Kołnierze ZO – INFORMACJE TECHNICZNE                                             ZOBACZ WIĘCEJ” open=”0″ style=”2″][/spoiler]
Kołnierze ZO
– możliwy montaż i demontaż kompletnie zmontowanego zespołu poza lacznikiem
– ułatwienie czyszczenia i serwisu
– przewody ciśnieniowe prowadzone przez kołnierz
– materiał: aluminium
– odpowiednie dla łączników do rozmiaru P 350
– uszczelki DP oraz DZ wykonane z perbunanu (NBR)
– uszczelki DP zakłada się pomiędzy łącznik pompy, a pokrywę zbiornika, ale też między łącznik pompy i kołnierz mocujący ZO
– uszczelki DZ stosuje się pomiędzy kołnierzem mocującym ZO, a pokrywą zbiornika

WsteczDo góry

hurtownia Sped Siechnice