Sprzęgła ROTEX Standard
Rysunki 2D – CAD do pobrania:
Wykonania z aluminium — wybierz rozmiar: 14, 19, 24, 28
Wykonania z żeliwa szarego — wybierz rozmiar: 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90
Wykonania z żeliwa sferoidalnego — wybierz rozmiar: 100, 110, 125, 140, 160, 180
Wykonania z proszków spiekanych — wybierz rozmiar: 14, 19
Wykonania ze stali węglowej — wybierz rozmiar: 19, 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90
ROTEX Standard – skrętnie elastyczne, bezobsługowe, – łatwe w montażu, – piasty montowane wzdłuż osi, – kompensacja odchyłek: kątowej, promieniowej i poosiowej, – otwory gotowe wg ISO, – dostępne w wykonaniu nierdzewnym |
Sprzęgła ROTEX A-H
Rysunki 2D – CAD do pobrania:
Wybierz rozmiar: 19, 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90, 100, 110, 125
ROTEX A-H – montaż oraz demontaż przy użyciu 4 śrub, – łatwa wymiana łącznika, – możliwe kombinacje piast z rowkiem wpustowym i piast bez rowka, – montowane promieniowo, – otwory gotowe wg ISO (tolerancja H7). |
Sprzęgła ROTEX BFN
Sprzęgła ROTEX CFN
Sprzęgła ROTEX DF
Sprzęgła ROTEX DFN
Rysunki 2D – CAD do pobrania:
Wybierz rozmiar: 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90
ROTEX DFN – wykonanie z podwójnym kołnierzem do ciężkich maszyn, – montaż sprzęgła oraz wymiana łącznika elastycznego bez potrzeby rozsuwania maszyn, – dla bardzo małych odległości między wałami, – dla małych średnic zewnętrznych, – otwory gotowe wg ISO, – materiał: część 3b: GJS. |
Sprzęgła ROTEX DKM
Rysunki 2D – CAD do pobrania:
Wybierz rozmiar: 19, 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90
ROTEX DKM – dwa łączniki z elementem środkowym, – stosowane przy większych odchyłkach wałów, – kompensacja większych odchyłek kątowych, – lepsze właściwości tłumiące przez zastosowanie dwóch łączników, – certyfikat przeciwwybuchowości. |
Sprzęgła ROTEX ZS-DKM-H
Rysunki 2D – CAD do pobrania:
Wybierz rozmiar: 24 L=100, 24 L=140, 28 L=100, 28 L=140, 38 L=100, 38 L=140, 38 L=180, 42 L=100, 42 L=140, 42 L=180, 48 L=100, 48 L=140, 48 L=180, 55 L=100, 55 L=140, 55 L=180, 55 L=200, 65 L=140, 65 L=180, 65 L=200, 75 L=140
ROTEX ZS-DKM-H – elementy pośrednie (6x) do długości 250 mm, dostępne w krótkim czasie z magazynu w Niemczech, – montaż / demontaż przy użyciu tylko 4 śrub, – lepsze możliwości kompensacji odchyłek, dzięki dwukardanowej budowie, – pozostaje skrętnie symetryczne w przypadku wystąpienia odchyłek, – dobre właściwości tłumiące. |
Sprzęgła ROTEX ZR
Rysunki 2D – CAD do pobrania:
Wybierz rozmiar: 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75
ROTEX ZR – do połączenia wałów przy znacznych odległościach między nimi, – kompensacja większych odchyłek promieniowych, – lepsze właściwości tłumiące przez zastosowanie dwóch łączników, – z łącznikami typu GS – wał pośredniczący łożyskowany. |
Sprzęgła ROTEX ZWN
Rysunki 2D – CAD do pobrania:
Wybierz rozmiar: 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 90
ROTEX ZWN – do połączenia wałów przy znacznych odległościach między nimi, – rozwiązanie dwukardanowe umożliwia kompensację dużych odchyłek promieniowych, – dwukrotnie wyższy kąt skręcenia, – wał pośredni centrowany za pomocą wahliwego łożyska ślizgowego. |
ROTEX SD
Rysunki 2D – CAD do pobrania:
Wybierz rozmiar: 24, 28, 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90, 100, 110, 125
Wykonanie ROTEX SD z pierścieniem ślizgowym — wybierz rozmiar: 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90, 100, 110
ROTEX SD – sprzęgło przełączalne w czasie postoju, – do zastosowania w urządzeniach mechanicznych, – łatwe załączanie lub rozłączanie napędu w czasie postoju. |
Sprzęgła ROTEX BTAN
Rysunki 2D – CAD do pobrania:
Wybierz rozmiar: 38, 42, 48, 55, 65, 75
ROTEX BTAN – sprzęgło BTAN z bębnem hamulcowym do montażu w hamulcu dwuszczękowym wg DIN 15431/15435, – każdy typ sprzęgła można łączyć z różnymi wielkościami bębna lub tarczy hamulcowej, – maksymalny moment hamowania nie może być większy niż maks. moment przenoszony przez sprzęgło, – możliwe modyfikacje wg życzeń klienta. |
Sprzęgła ROTEX SBAN
Rysunki 2D – CAD do pobrania:
Wybierz rozmiar: 38, 42, 48, 55, 65, 75, 90)
ROTEX SBAN – sprzęgło z tarczą dla hamulca tarczowego, – każdy typ sprzęgła można łączyć z różnymi wielkościami bębna lub tarczy hamulcowej, – bęben lub tarczę hamulcową należy osadzić na tym końcu wału, na który działa większy moment bezwładności, – maksymalny moment hamowania nie może być większy niż maks. moment przenoszony przez sprzęgło, – możliwe modyfikacje wg życzeń klienta. |