Przycisk Wróć
Wróć do sprzęgieł BoWex-ELASTIC

BoWex-ELASTIC® HE1/HE2

Rysunki 2D – CAD do pobrania:

Wybierz rozmiar: 42 HE1 6,5″, 48 HE1 6,5″, 48 HE1 7,5″, 48 HE1 8″, 48 HE1 10″, 65 HE1 10″, 65 HE1 11,5″, 80 HE1 10″, 80 HE1 11,5″, G80 HE1 11,5″, 100 HE1 14″, 42 HE2 6,5″, 48 HE2 6,5″, 48 HE2 7,5″, 48 HE2 8″, 48 HE2 10″, 65 HE2 10″, 65 HE2 11,5″, 80 HE2 10″, 80 HE2 11,5″, G80 HE2 11,5″

BoWex-ELASTIC® HE1/HE2
– sprzęgło kołnierzowe (wymiary wg SAE) oraz wymiary specjalne,
– do stosowania w silnikach spalinowych,
– kompensacja odchyłek położenia,
– piasty sprzęgięł ze standardowego typoszeregu BoWex,
– otwory w tolerancji H7, rowek wpustowy wg normy DIN 6885/1 (JS9),
– dostępne twardości 40, 50 i 65 Shore A,
– specjalne wykonania na życzenie.
Do góry

BoWex-ELASTIC® HE3/HE4

.

BoWex-ELASTIC® HE3/HE4

– sprzęgło kołnierzowe (wymiary wg SAE) oraz wymiary specjalne,
– do stosowania w silnikach spalinowych,
– kompensacja odchyłek położenia,
– piasty sprzęgięł ze standardowego typoszeregu BoWex,
– otwory w tolerancji H7, rowek wpustowy wg normy DIN 6885/1 (JS9),
– dostępne twardości 40, 50 i 65 Shore A,
– specjalne wykonania na życzenie.

Do góry

BoWex-ELASTIC® HEW1/HEW2

.
BoWex-ELASTIC® HEW1/HEW2
– sprzęgło wysokoelastyczne do połączeń wał-wał,
– do stosowania w silnikach spalinowych, elektrycznych itp.,
– łatwe w montażu.
Do góry

BoWex-ELASTIC® HE-ZS/HEW-ZS

BoWex-ELASTIC® HE-ZS/HEW-ZS
– sprzęgło wysokoelastyczne,
– do stosowania w silnikach spalinowych i elektrycznych,
– dostępne twardości 40, 50 i 65 Shore A,
– kompensacja odchyłek położenia,
– typ HE-ZS z przyłączem kołnierzowym wg SAE-J 620 i rozłącznym,
– elementem pośrednim do napędów pomp,
– typ HEW-ZS do połączeń wał-wał,
– otwory w tolerancji H7, rowek wpustowy wg normy DIN 6885/1 (JS9).
Do góry

BoWex-ELASTIC® HEG

BoWex-ELASTIC® HEG
– wysokoelastyczne sprzęgło pomocnicze do wału kardana napędzanego silnikiem spalinowym,
– dostępne z elastomerami o różnej twardości,
– wysoka elastyczność skrętna,
– doskonałe właściwości tłumiące, dzięki dodatkowemu tłumieniu ciernemu,
– redukcja skoków momentu obr. w części elastycznej,
– promieniowe łożysko ślizgowe w wykonaniu bezobsługowym,
– standardowe przyłącza do wału kardana.
Do góry